Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KELER Csoport a járványügyi tervének újabb intézkedési pontját aktiválja, melynek célja a személyes kontaktusok csökkentése, teljes kizárása.
Ennek értelmében
- a KELER Csoport kollégái 2020. március 16-tól kezdődően a helyszíni munkavégzést csökkentett létszámban látják el, míg munkatársaink nagyobbik része távolról végzi el az elszámolóházi és az értéktári tevékenységekhez kapcsolódó feladatait,
- a KELER Csoport átalakította a fizikai küldemények átvételének rendjét, figyelembe véve a rendkívüli helyzettel kapcsolatos előírásokat.
Kérjük Önöket, hogy ügyintézésük során részesítsék előnyben a KELER online szolgáltatásait, valamint felhívjuk figyelmüket, hogy a postai úton beküldött dokumentumok feldolgozása a szokásosnál hosszabb időt vehet igénybe!
Munkatársainkkal együtt mindent megteszünk annak érdekében, hogy a kialakult helyzet ellenére is zökkenőmentesen biztosítsuk a KELER Csoport szolgáltatásait.
Bízunk abban, hogy az Önök intézményei és a KELER Csoport között fennálló kitűnő kapcsolat és együttműködés képes lesz áthidalni az esetegesen jelentkező nehézségeket.
Kérdéseiket továbbra is a email címre várjuk és kollegáink a szokásos elérhetőségeken továbbra is állnak rendelkezésükre.
Tisztelettel:
KELER Csoport