Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!
A Magyarország Kormánya által, a koronavírus (COVID-19) járvány miatt kihirdetett veszélyhelyzet 2020. június 18. napjával megszűnt, és ugyanezen nappal egészségügyi válsághelyzet került elrendelésre. A válsághelyzet elrendelésével egyidejűleg járványügyi készültség került bevezetésre melynek szükségessége 3 havonta felülvizsgálatra kerül.
A fentiek hatására a KELER Csoport megkezdte a járványhelyzetet megelőző működés visszaállítását, melynek keretében − bizonyos előírások betartása mellett − ismételten lehetővé teszi a személyes ügyintézés lehetőségét.
A KELER Csoport honlapjain megtalálható 6-11 számú, a KELER Csoport Rendkívüli helyzetek kezelésére vonatkozó szabályzatának 9. számú, „Eljárás a járványra tekintettel kihirdetett veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti helyzetben” című fejezetében részletes tájékoztatást adunk a megváltozott működéssel kapcsolatosan.
A hazai és nemzetközi gyakorlattal és tapasztalatokkal összhangban a KELER Csoport is megkezdte az irodaházba történő fokozatos visszatérést, mely során kiemelt hangsúlyt fektetünk kollégáink és Ügyfeleink egészségének megőrzésére, ezért biztosítjuk az irodahelyiségek folyamatos fertőtlenítését és a megfelelő izolációt. Intézkedéseink során minden esetben figyelembe vesszük egy esetleges negatív fordulat lehetőségét is és felhasználjuk a járványhelyzet kapcsán megszerzett tapasztalatokat.
A személyes kapcsolattartás korlátozott lehetőségei között kiemelten fontos, hogy Ügyfeleink a KELER Csoport működésével kapcsolatosan naprakész és hiteles forrásból származó információkkal rendelkezzenek, ezért kérdéseiket a e-mail címre is eljuttathatják, valamint munkatársaink a szokásos elérhetőségeken továbbra is rendelkezésükre állnak.
Üdvözlettel:
KELER Csoport