Elérhetőségeink

SZÉKHELY

1074 BUDAPEST, RÁKÓCZI ÚT 70-72.
LEVELEZÉSI CÍM: 1426 BUDAPEST PF.: 57
TELEFON: +36 1 483 6100
FAX: +36 1 342 3539
 
E-MAIL:

 

A KELER Csoport 2022. évi garantált piaci és tőzsdén kívüli elszámolási és kiegyenlítési munkarendje

 

 

 

 

 

Download (108 KB)

 

 

 

 

 

A KELER Csoport 2023. évi garantált piaci és tőzsdén kívüli elszámolási és kiegyenlítési munkarendje

 

 

 

 

 

 

Download (198 KB)

 

 

 

 

A KELER Csoport Kapcsolattartói listája - KELER KSZF

 

Download (183 KB)

 

 

KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9.00 – 15.00 óráig
Tel: +36 1 483 6240
Tel: +36 30 481 4331
E-mail:
 

SERVICE DESK

Ügyfélszolgálati idő: 7.00 – 20.00 óráig
Tel: +36 1 483 6228
Tel: +36 1 483 6120
E-mail:
 

FINALITY KAPCSOLATTARTÓK

Kecskésné Pavlics Babett
vezérigazgató
Tel: +36 1  483 6230
Fax: +36 1 342 3539
E-mail:   

Horváth Tamás
operációs vezető
Tel: +36 1 483 6232
Fax: +36 1 342 3539
E-mail:   

 

 

 
 
A szolgáltató nyilvántartásba vételi adatai:
Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 01-10-046985
A szolgáltató hatóság engedélyezési adatai:
Magyar Nemzeti Bank (MNB, 1054 Budapest, Szabadság tér 8-9.)
 
 
Engedély száma: (E-III/1012/2008., H-EN-III-1164/2012.) H-EN-III-43/2014., H-EN-III-294/2017.
Adószám: 23183034-2-44
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11794008-24022073-00000000
LEI - kód: 529900MHIW6Z8OTOAH28
A KELER KSZF Zrt. felé érkező panasz az alábbi módokon terjeszthető elő:
  • Írásban a KELER KSZF Zrt. postacímére (KELER KSZF Zrt., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., tel: +36 1 483 6100) vagy telefax számára (+36 1 483 6194) folyamatosan,
  • Elektronikus levél formájában a  e-mail címre, vagy a KELER KSZF Zrt. munkatársainak hivatali e-mail címére folyamatosan,
  • Az üzleti alkalmazásokat érintő hiba bejelentés esetén telefonon, vagy elektronikus levél formájában a KELER Service Desk (tel: +36 1 483 6120; e-mail: ) felé hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00-ig.
  • A KELER Csoport Ügyfélszolgálatán (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.) az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében (hétfőtől péntekig 9-től 15 óráig) szóban, illetve írásban az Ügyfélszolgálaton kihelyezett Panaszkönyvbe történő bejegyzéssel.
 

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje:

 

 

 

 

 

 

 

Download (218 KB)

 

 

 

 

 

Download (228 KB)