Elérhetőségeink

SZÉKHELY

1074 BUDAPEST, RÁKÓCZI ÚT 70-72.
LEVELEZÉSI CÍM: 1426 BUDAPEST PF.: 57
TELEFON: +36 1 483 6100
FAX: +36 1 342 3539
 

 

A KELER Csoport 2018. évi garantált piaci és tőzsdén kívüli elszámolási és teljesítési munkarendje

 

Download (185 KB)

 

 

A KELER Csoport Kapcsolattartói listája

 

Download (235 KB)

 

 

 

 

KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9.00 – 15.00 óráig
Tel: +36 1 483 6240
Tel: +36 30 481 4331
E-mail: ugyfelszolgalat@keler.hu
 

SERVICE DESK

Ügyfélszolgálati idő: 7.00 – 20.00 óráig
Tel: +36 1 483 6228
Tel: +36 1 483 6120
E-mail: servicedesk@keler.hu
 

FINALITY KAPCSOLATTARTÓK

Mátrai Károly
vezérigazgató
Tel: +36 1  483 6230
Fax: +36 1 342 3539
E-mail: matrai.karoly@kelerkszf.hu

Nagy Zoltán
kockázatkezelési vezető
Tel: +36 1 483 6292
Fax: +36 1 342 3539
E-mail: kockazatkezeles@kelerkszf.hu

 

 

 
 
A szolgáltató nyilvántartásba vételi adatai:
Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 01-10-046985
A szolgáltató hatóság engedélyezési adatai:
Magyar Nemzeti Bank (MNB, 1054 Budapest, Szabadság tér 8-9.)
 
 
Engedély száma: (E/III/1012/2008, H-EN-III-1164/2012;) H-EN-III-43/2014
Adószám: 23183034-2-44
Bankszámlaszám: KELER Zrt. 14400018-72420102
LEI - kód: 529900MHIW6Z8OTOAH28
 

 


KELER KSZF ZRT. JOGI KÉPVISELETE

A KELER KSZF Zrt. jogi képviseletét a Kapolyi Ügyvédi Iroda látja el, a Társasággal kötött határozatlan idejű megbízási szerződés keretében.
Az ügyvédi iroda vezetője: Dr. Kapolyi József ügyvéd
Cím: 1051 Budapest, József nádor tér 5-6.
Tel.:+36 1 267 3975
Telefax: +36 1 267 3949

E-mail: kapolyi@kapolyi.com

 
A KELER KSZF Zrt. felé érkező panasz az alábbi módokon terjeszthető elő:
  • Írásban a KELER KSZF Zrt. postacímére (KELER KSZF Zrt., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., tel: +36 1 483 6100) vagy telefax számára (+36 1 483 6194) folyamatosan,
  • Elektronikus levél formájában a kelerccp@kelerkszf.hu e-mail címre, vagy a KELER KSZF Zrt. munkatársainak hivatali e-mail címére folyamatosan,
  • Az üzleti alkalmazásokat érintő hiba bejelentés esetén telefonon, vagy elektronikus levél formájában a KELER Service Desk (tel: +36 1 483 6120; e-mail: servicedesk@keler.hu) felé hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00-ig.
  • A KELER Csoport Ügyfélszolgálatán (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.) az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében (hétfőtől péntekig 9-től 15 óráig) szóban, illetve írásban az Ügyfélszolgálaton kihelyezett Panaszkönyvbe történő bejegyzéssel.
 
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje:

 

Download (228 KB)