Tisztelt Ügyfeleink!
Hivatkozással tegnapi közleményünkre, miszerint a WARP rendszerben technikai hiba lépett fel, szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a hiba elhárításra került és ma reggel az összes, tegnapról feldolgozatlan megbízás kiegyenlítésre került.
Vizsgálatunk kiderítette, hogy a hibát egy WARP partner által alkalmazott helytelen beállítás okozta, amely megakasztotta bizonyos típusú tranzakciók feldolgozásának menetét, melynek következtében a rendszerben számos kiegyenlítési megbízás nem tudott meggenerálódni és kiegyenlítésre kerülni. A téves beállítást partnerünk ma reggel kijavította, amelynek következtében automatikusan megindultak a könyvelések.
A szállító bevonásával vizsgáljuk annak lehetőségét, hogy miként lehet megakadályozni az említett, nem szokványos beállítás jövőbeni előfordulását. Megoldásokat keresünk arra is, hogy egy partnernél felemerülő hiba esetén a többi szereplőhöz kapcsolódó tranzakciók feldolgozása ne akadjon meg, illetve olyan rendszerüzenetek kerüljenek kiépítésre, amelyek a jelenlegieknél még korábban figyelmeztetnek egy lehetséges problémára.
A hibával kapcsolatosan felmerült kellemetlenségekért ismételten szíves elnézésüket kérjük!
Üdvözlettel:
KELER Zrt.